9 תשובות
שואל השאלה:
כאילו די יש לי חרדה חברתית
אנונימית
שואל השאלה:
מאובחנת
אנונימית
הייתי פעם *ממש* ביישנית בקטע שלא אכלתי כי התביישתי לבקש כף..
ואז פשוט זה היה ככה: התיישבתי ליד ילדה שנראת לי נחמדה עם הרבה חברים וזה פשוט קרה.. היא הפכה להיות חברה שלי וככה הכרתי עוד חברים ואני לא יודעת מה הייתי עושה בלי ילדים כאלה שעזרו לי לפתח את הביטחון
שואל השאלה:
^^ שקשה לי להתחבר לאנשים, אני לא יכולה להסתכל להם בעיינים, לא אוהבת להיות עם יותר מידי אנשים, לחוצה לידם..
אנונימית
שואלת השאלה^ אצלי זה היה הרבה יותר נורא, פשוט לא יכלתי לדבר ועכשיו אני כמעט ולא ביישנית
שואל השאלה:
אני מאובחנת זה לא אותו הדבר אני פשוט לא יכולה זה מרגיש נורא אבל מצד שני באלי להכיר
אנונימית
תחייכי ותצחקי אם יש משהו מצחיק ותנסי כמה שיותר להתקרב
וואו מצטרפת לשאלה : )
תתחברי לילד ספציפי שיחבר אותך לעוג ילדים