27 תשובות
דבר ראשון, הסיכוי שיהיה לה סרטן יחסית נמוך.
דבר שני, היא משתמשת במשך שיזוף? אם כן פשוט תגיד לה את הסכנות של זה
דבר שני, היא משתמשת במשך שיזוף? אם כן פשוט תגיד לה את הסכנות של זה
היא לא מקשיבה לך כאילו?
חח אתה יודע זה שהיא משתזפת לא אומר שמאה אחוז יהיה לה סרטן אתה מגזים ברמות
איכס אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות.
אם זה לא ספאם וזה רציני בבקשה תיפרד ממנה כי זה באמת לטובתה.
מה זאת השאלה הדוחה הזאת?!
אם זה לא ספאם וזה רציני בבקשה תיפרד ממנה כי זה באמת לטובתה.
מה זאת השאלה הדוחה הזאת?!
^הוא אשכרה רוצה להיפרד מחברה שלו כי היא משתזפת!
זה דפוק רצח
זה דפוק רצח
שואל השאלה:
תאמין לי שעם איך שהיא משתזפת עוד חודש אפילו מגלים לה משהו
תאמין לי שעם איך שהיא משתזפת עוד חודש אפילו מגלים לה משהו
אנונימי
אני מבינה אותך שאתה דואג לה אבל להפרד ממישהי בגלל שיש מצב שהיא תחלה בסרטן? באמת? מה היית עושה אם היא הייתה מקבלת סרטן חס וחלילה בלי קשר לשיזוף? באמת היית נפרד ממנה בגלל זה?
אם כן אני גאה לומר שאתה בן אדם מזעזע.
ואם זה סתם בגלל שאתה דואג לה... תנסה להסביר ולהורים שלה שינסו לשכנע אותה להפסיק ואם היא מתחת לגיל 18 ההורים אחראיים עליה אז הם יכולים להגיד לה שהם לא מסכימים...
מקווה שהיא תבין שזה מסוכן והכל יהיה בסדר:)
אם כן אני גאה לומר שאתה בן אדם מזעזע.
ואם זה סתם בגלל שאתה דואג לה... תנסה להסביר ולהורים שלה שינסו לשכנע אותה להפסיק ואם היא מתחת לגיל 18 ההורים אחראיים עליה אז הם יכולים להגיד לה שהם לא מסכימים...
מקווה שהיא תבין שזה מסוכן והכל יהיה בסדר:)
שואל השאלה:
היא מגזימנ!
אץמול היא הייתה שעה וחצי בים חשופה לשמש בלי קרם הגנה כדי להשתזף
היא מגזימנ!
אץמול היא הייתה שעה וחצי בים חשופה לשמש בלי קרם הגנה כדי להשתזף
אנונימי
שואל השאלה:
לא
במצב הזה סיכוי גבוה תאמין לי אני מבין בביולוגיה וגם למדתי בתיכון אני יודע מה יקרה לה.
אם היא נשרפה 15 פעמים רק הקיץ זה 100%
אין מה לעשות
עזבו לא מבין למה פתחתי את זה בכלל אני אפרד ממנה ושהו
לא
במצב הזה סיכוי גבוה תאמין לי אני מבין בביולוגיה וגם למדתי בתיכון אני יודע מה יקרה לה.
אם היא נשרפה 15 פעמים רק הקיץ זה 100%
אין מה לעשות
עזבו לא מבין למה פתחתי את זה בכלל אני אפרד ממנה ושהו
אנונימי
^ כי הוא פוחד שהיא תחלה?
לא לא לא! הוא כתב שהוא "פוחד" שהיא תחלה כי אז הוא יהיה חייב "להיות לצידה"
ושהוא מעדיף להיפרד ממנה עכשיו ולא כשהיא תהיה חולת סרטן חס וחלילה
לא לא לא! הוא כתב שהוא "פוחד" שהיא תחלה כי אז הוא יהיה חייב "להיות לצידה"
ושהוא מעדיף להיפרד ממנה עכשיו ולא כשהיא תהיה חולת סרטן חס וחלילה
אני אגיד לך את האמת אני הייתי נפרד מאחת כמוה אבל אני לא אוהב לומר לאנשים להפרד תנסה לדבר איתה ולהסביר לה שזה מסוכן ואם היא לא תקשיב לך ותשים עליך פס נראה לי שכדאי לך פשוט לעזוב אותה או להיפרד
כן אבל הוא ליטרלי רשם "אני באמת שוקל להפרד רק מעצם העובדה שכנראה עוד שנתיים יהיה לה סרטן ואני אצטרך להיות לצידה" זה נראה לך נורמאלי שמישהו יפרד ממישהי כי לא מתאים לו "להיות לצידה" ברגעים שקשה לה?
חח זה ממש מטומטם
היא לא בת 4 אם היא רוצה להשתזף שתשתזף
היא לא בת 4 אם היא רוצה להשתזף שתשתזף
שואל השאלה:
אבל היא מביאה את זה על עצמה!!
אמרתי לה מלא פעמים להפסיק בפעם הראשונה שהיא נשרפה היא הייתה כולה כוויות ההורים שלה רצו לקחת אותה לבית חולים!!
אבל היא מביאה את זה על עצמה!!
אמרתי לה מלא פעמים להפסיק בפעם הראשונה שהיא נשרפה היא הייתה כולה כוויות ההורים שלה רצו לקחת אותה לבית חולים!!
אנונימי
^lollipop זה בדיוק מה שהתכוונתי!!
אחי אם אתה נפרד ממנה זה רק לטובתה.
אחי אם אתה נפרד ממנה זה רק לטובתה.
סליחה כנראה דילגתי על החלק הזה זה באמת די דפוק
בסדר אבל אני באמת שואלת עכשיו.
אם חס וחלילה היה לה סרטן שלא קשור לשיזוף ולקרינה... היית באמת נפרד ממנה? זה נראה לך בסדר ונורמטיבי ליפרד ממישהי בגלל שיש מצב שהיא תחלה?
אם חס וחלילה היה לה סרטן שלא קשור לשיזוף ולקרינה... היית באמת נפרד ממנה? זה נראה לך בסדר ונורמטיבי ליפרד ממישהי בגלל שיש מצב שהיא תחלה?
שואל השאלה:
מילא בסדר משהו שהיא לא אחראית עליו הייתי לצידה אבל פה היא גורמת לזה במודע או לא אבל ההורים'לה ואני מסבירים לה וכלום לא עוזר
יש לה בדיקה בעור עוד שבוע ואני אפרד ממנה מחר כי אז אני אצא חרא אם אחרי התוצאות אני אפרד
מילא בסדר משהו שהיא לא אחראית עליו הייתי לצידה אבל פה היא גורמת לזה במודע או לא אבל ההורים'לה ואני מסבירים לה וכלום לא עוזר
יש לה בדיקה בעור עוד שבוע ואני אפרד ממנה מחר כי אז אני אצא חרא אם אחרי התוצאות אני אפרד
אנונימי
וואי אתה פשוט מגעיל אותי כל כך..
אתה יוצא עכשיו חרא בזה שאתה אפילו חושב על זה
אתה יוצא עכשיו חרא בזה שאתה אפילו חושב על זה
שואל השאלה:
איך??
בואי תחשבי דקה
נגיד את כנראה מודעת לסכנות נכון?
את לא תלכי עכשיו להשרף 15 פעמים בשמש ברמות קשות ולהסתכן בסרטן רק כדי שיהיה לך צבע עור שחור רק כי את חושבת שנולדת לעדה הלא נכונה, נכון?
בקיצור אין לי מה עוד להוסיף ואני נםרד ממנה מחר.
איך??
בואי תחשבי דקה
נגיד את כנראה מודעת לסכנות נכון?
את לא תלכי עכשיו להשרף 15 פעמים בשמש ברמות קשות ולהסתכן בסרטן רק כדי שיהיה לך צבע עור שחור רק כי את חושבת שנולדת לעדה הלא נכונה, נכון?
בקיצור אין לי מה עוד להוסיף ואני נםרד ממנה מחר.
אנונימי
מה?
וואו באמת שאני חושבת שהכי טוב בשבילה שמישהו כמוך לא יהיה "איתה".
בן אדם שמראה אהבה רק כשבא לו וכשפתאום טיפה קשה מרים ידיים ופשוט מוותר על הכל זה בן אדם מזעזע.
אני מצטערת בשביל חברה שלך שהיא פגשה מישהו כמוך ומאחלת לה למצוא מישהו שישאר איתה כשקשה ושיעמוד לצידה כשהיא תצטרך אותו.
סך הכל אני מאחלת לה מישהו לא כמוך:)
בהצלחה בלמצוא מישהי חדשה.
וואו באמת שאני חושבת שהכי טוב בשבילה שמישהו כמוך לא יהיה "איתה".
בן אדם שמראה אהבה רק כשבא לו וכשפתאום טיפה קשה מרים ידיים ופשוט מוותר על הכל זה בן אדם מזעזע.
אני מצטערת בשביל חברה שלך שהיא פגשה מישהו כמוך ומאחלת לה למצוא מישהו שישאר איתה כשקשה ושיעמוד לצידה כשהיא תצטרך אותו.
סך הכל אני מאחלת לה מישהו לא כמוך:)
בהצלחה בלמצוא מישהי חדשה.
עזוב, עצוב שילדה בת 13 צריכה להסביר למישהו 15+ מה זאת אהבה.
שואל השאלה:
יש אהבה
עמדתי לצד האקסית שלי כשהיה לה משבר קשה (מעדיף לא לפתוח עכשיו) כי אני יודע דהיא לא הביאה את זה על עצמה ואם היא הייתה יכולה למנוע את זה היא הייתה מונעת את זה.
פה מדובר במישהי שמביאה על עצמה סרטן. למרות שאני די בטוח שהיא מודעת לסכנות
אני מתחיל לחשוב שאולי היא רוצה את הסרטן אין לי מושג בקיצור עזבו
יש אהבה
עמדתי לצד האקסית שלי כשהיה לה משבר קשה (מעדיף לא לפתוח עכשיו) כי אני יודע דהיא לא הביאה את זה על עצמה ואם היא הייתה יכולה למנוע את זה היא הייתה מונעת את זה.
פה מדובר במישהי שמביאה על עצמה סרטן. למרות שאני די בטוח שהיא מודעת לסכנות
אני מתחיל לחשוב שאולי היא רוצה את הסרטן אין לי מושג בקיצור עזבו
אנונימי
תקשיב אתה פשוט מגזים זה כמו שתגיד שכל מי שמעשן ימות בגיל 40 וכל מי שאוכל הרבה בשר ימות מהתקף לב בגיל 60
אני בטוחה שהיא מודעת לסכנות.
היא לא מביאה על עצמה סרטן, אם היא אוהבת את השיזוף אז שתלך על זה... גם אם זה לא בריא.
חיים פעם אחת.
זה כמו שתשאל למה אנשים מעשנים אם זה לא בריא... גם הם מודעים לסכנות.
אבל זה עושה להם טוב. (אני ממש לא מעודדת)
ואני מקווה שאתה לא בן אדם כזה מגעיל ושסתם אתה לא יודע להסביר טוב.
היא לא מביאה על עצמה סרטן, אם היא אוהבת את השיזוף אז שתלך על זה... גם אם זה לא בריא.
חיים פעם אחת.
זה כמו שתשאל למה אנשים מעשנים אם זה לא בריא... גם הם מודעים לסכנות.
אבל זה עושה להם טוב. (אני ממש לא מעודדת)
ואני מקווה שאתה לא בן אדם כזה מגעיל ושסתם אתה לא יודע להסביר טוב.
תגיד לה את הסכנות, ותדבר איתה ברצינות.
אבל גם היא לא מקשיבה, אל תיפרד ממנה.
היא בן אדם מבוגר, והיא יכולה להחליט על עצמה לבד.
אבל גם היא לא מקשיבה, אל תיפרד ממנה.
היא בן אדם מבוגר, והיא יכולה להחליט על עצמה לבד.
שואל השאלה:
זהו כבר נפרדתי ממנה...
אין כמה שהסברתי כלום לא עזר
זהו כבר נפרדתי ממנה...
אין כמה שהסברתי כלום לא עזר
אנונימי
באותו הנושא: