2 תשובות
אני אותו מצב כמו שלך, יש אפשרות ללקיחה של כדורים למניעת הריון , אצלי זה גנטי אז אני רגועה אבל כעיקרון צריך ללכת לרופא כדי לבדוק מה זה
אני מעדיפה לסבול כי אני מפחדת לקחת כדורים למניעה .
כרית חמה ושינה טובה עוזרת לי ממש להעביר את השעות . לגביי ההקאות אני שמה לידי דלי ובקבוק מים לשטוף את הפה והפנים .
ההורים או אחי לידי עוזרים . אין יותר מידי מה לעשות
שואל השאלה:
גם לאמא שלי היה ככה
אבל זה פשוט סיוטט
אנונימית