5 תשובות
הי אנונימית, כדי להעביר את הזכרון והדכדוך צריך להיות באמת מאושרת. תזכרי, אושר לא מגיע ממסיבות/ כמות חברים/ כסף.. אושר אמיתי ואין סופי מגיע ממשהו טוב אמיתי, ללא אינטרס למען האחר. צדקה, מחמאה, לתת למישהו יחס טוב למרות שהוא לא מתנהג תמיד ככה כלפיך. רק אז, האושר האמיתי שלא תלוי בדבר וזורח מבפנים יזרח. בהצלחה יקרה:)
היי אם את צריכה עזרה או סתם לשתף מישהו את מוזמנת לכתוב לי בפרטי❤
וואי אני מבין שזו השעה של המסכנות פה באתר
טוב אולי אני אאמץ את זה
ואם את לא רוצה לשתף מישהו מאיתנו את יכולה לקבל עזרה בעמותת סהר הם פעילים נראלי מ9-11 בערב ואת יכולה לפנות אליהם באנונימיות
ממליצה ממש על עמותת ער"ן במקום סהר^
ואני פה אם את צריכה לדבר :)
באותו הנושא: