6 תשובות
הכל בסדר אתה תכיר עוד מלא בנות בחיים. יש מלא מלא מלא דגים ביד
גם אם עכשיו זה מרגיש משהו נורא, זה בסך הכל קראש קטן בגיל ההתבגרות ...
כמו שאמרתי אם אתה רוצה לדבר על זה תשלח לי הודעה :)
אז אין לך ממש מה לעשות עם זה
זו החלטה שלה ורק שלה אתה לא יכול להחליט בשבילה.
במצב הכי גרוע בניכם יתנתק הקשר וזהו.
אתה תמצא מישהי אחרת ולך תדע אם היא תרצה פשוט דבר איתה אל תיהיה שלילי
אל תילחץ פשוט תגיד לה את זה ותגמור עם זה כי כמה שזה מחכה אתה תאבד את הקשר עם הזמן
שואל השאלה:
אבל מה אם היא לא תרצה אותי?
אנונימי
הכל בסדר. תדבר איתה על זה, תהיה ישר אני מבטיח לך שאתה תרגיש יותר טוב אחרי זה והכל יפתר
אתה מוזמן לשלוח לי הודעה אם אתה רוצה לדבר על זה ❤
למה להילחץ?
תגיד לה איך אתה מרגיש אם זה היה גם רגע עמוק בשבילה.
הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זה שהיא לא תרצה להיות חברה שלך.
ולגבי הקשר אם היא לא מסכימה פשוט תתנהג רגיל וזה שהשיחות קצת יותר משעממות כתבת בעצמך לא באופן משמעותי אבל העצה הכי טובה היא פשוט ללכת לדבר איתה.
*מקווה שעזרתי❤