3 תשובות
תלוי איפה זה, אם זה במתחם סגור (כמו במחלקה בבית חולים) נראלי שמותר, הכל תלוי במה שההורים שלך חתמו עליו
מקווה בשבילם שלא
לדעתי לא, אם כן אז אני מאמינה שבמצבים ממש קיצוניים אם מבינים שאת ממש מהווה סיכון לעצמך ולא מוכנה לשתף פעולה עם הטיפול או משהו כזה.. אבל מחשבות אובדניות שהן ללא ממש תכנית פעולה או כוונה במציאות לעשות משהו לעצמך זה משהו שיש להרבה אנשים ולפי מה שאני יודעת לא אמורים לחטט לך בדברים כל עוד את משתפת פעולה עם הטיפול.
באותו הנושא: