11 תשובות
באתי לרשום שהם עדיין לא הגיעו אליי אבל אני והמזל שלי
אני אומרת להשמיד אותם. חושבים הם בן זיני וטיי שהם ככב מזמרים
אנונימית
אני היחידה שמתה על זה?
אווירה של בוקר, יום חדש, חיוביות :)
תחייכו אנשים החיים יפים!!
שואל השאלה:
לאא אווירה של יום חרא
הכי כיף הלילה יש שקט
אנונימית
מה פתאום!!
כיף!! תעריכו כל רגע בחיים!
ותחייכו :)
שואל השאלה:
איככ חיוביות יתר בחילה
אנונימית
תשדרי ליקום טוב וחיוביות והוא יחזיר לך את זה כפול.
תשדרי ההפך תקבלי שליליות בחזרה.
יום טוב חברים אוהבת אתכם!!! :)
שואל השאלה:
נראלי שתית מיץ חיוביות
אנונימית
אמאלה מוזרה
sweetgirl1 את המלכה שלי
דיי חברים לא שתיתי מיץ חיוביות ואני לא מוזרה
אני בדיוק כמוכם וגם לי יש רגעים שאני מרגישה בהם חרא ועצובה
אבל צריך לקחת דברים בפרופרציות ולזכור ששום יום הוא לא מובן מאליו, ולחייך תמיד גם כשקשה.
בזמן שאנחנו מתכתבים כאן במיטות שלנו בסבבה שלנו יש אנשים שבשבילם זאת הנשימה האחרונה.
תהיו שמחים כל עוד אתם כאן :)