7 תשובות
אני ראיתי
אהבתי, סרט טוב
סרט ממש יפה
אהבתי את הסרט חוץ מהסוף שהוא היה מאוד משעמם וצפוי
הרגע ראיתי אותו. לא את כולו עצרתי באמצע, חולני מידיי בשבילי
היה נחמד בהתחלה. הסוף היה מבאס ומשעמם.
היה אפשר לעשות מזה סדרה שהייתה יכולה לעקוף את בית הנייר..
סרט אדיר אהבתי ממש
חוץ מהסוף שהוא פח זבל
סרט ממש מעניין
מומלץ