10 תשובות
הקבצה ג(?) וזה בסדר לגמרי
שואל השאלה:
ב ומה זה אומר נו
אנונימי
זה אומר שאני כמוך ואני בן 15 וזה כנראה המורים שלך או משהו שלא תלוי בך אם את באמת רוצה לדעת.
שואל השאלה:
מה אתם מפגרים כנסו לקישור ותסבירו ימטוטמיפ
אנונימי
מה ישלך שתית מיץ עצבים
האמת התכוונתי עכשיו להיכנס לקישור ובגלל התגובה שלך לא מתחשק לי לבזבז את הזמן שלי עליך. תהנה עם הקבצה ב'.
שואל השאלה:
חחח נכנסתי לעמוד שלך וכמו שניחשתי רשום שאת אוטיסטית ולסבית בהצלחה במציאת בת זוג..
אנונימי
אתה מודע לזה שהעובדה שאני אוטיסטית לא מעידה שיש לי בעיות במציאת בת זוג נכון? אני בתפקוד גבוה (לא שאתה תדע מה זה) וזה אומר שאני בדיוק כמו כל אדם רגיל
שואל השאלה:
אממ התכוונתי העובדה שאת לסבית ואוטיסטית יהיו לך חיים מאוד קשים ובצדק.
אנונימי
לא, בכלל לא. העובדה שאני אוטיסטית לא משפיעה על חיי היומיום שלי וזה שאני לסבית.. יש הומופובים וזה אבל שייזדיינו כולם, אני אהיה מי שאני והם יכולים לקפוץ לי.