13 תשובות
מה מי אמר?אפשר קישור ןמקור?
לא לתמיד רק עד לסוף הגל השני כנראה
סוף סוף צריך לשים סוף לכל המקומות האלו שמאוכלסים בכל מיני ילדים מנודים שמסתובבים במכנסי חאקי וסנדלי שורש
לדעתי פשוט מורידים מהתקציבים באופן משמעותי ובגלל זה הם מוחים
שואל השאלה:
יש המון מקורות, אין לי קישור לשלוח לך..אבל אבא שלי(הוא ראש שבט בצופים) אמר שהופסקו התקציבים מהמדינה ובגלל זה אי אפשר לפעול יותר..אני לא ממש בטוחה, ולא באמת יודעת. בגלל זה שאלתי.
אנונימית
לא לתמיד אבל כן לזמן הקרוב רחוק
3\
הפסיקו את הפעילויות וגם אתמול היו הפגנות בכל מיני ערים
3\
לא את רובן
נגיד אני בצופים אז יסגרו את כל השבטים הקטנים וישאירו את הגדולים כי יש פחות גדולים מקטנים
שואל השאלה:
ד נ י א ל ^^^
הצופים ותנועות הנוער בכללי הם חלק ענק מאיתנו, ולחלקנו הם בית שני. אולי ראשון.
לא כולם שם הם "ילדים מנודים" ותן לי לספר לך משהו- אף אחד שם לא מסתובב עם סנדלי שורש.
אם אתה לא אוהב את התנועות האלו, אתה לא חייב להיות בהן. אבל תדבר יפה ותכבד.
אנונימית
דניאל אגב אני בצופים ויש לי מלא חברים ואני נחשבת ליד מקובלת
אצלנו גם כל הערסים של השכבה בצופים
אצלנו אף אחד לא מגיע עם סנדלי שורש
אין קשר ברור שיש חננות אבל כולם שם שונאים אותם...
דניאל^^

בתור מישהי בתנועת נוער אני יכולה להגיד שזה חלק ענק ממני וממי שאני היום, אין לי מושג מה יש לך נגד תנועות נוער אבל זה הרבה פעמים יכול גם להציל נפשות של ילדים, במקום שיהיו בסביבה שהכול שם רק אלכוהול ושתייה הם באים לתנועת נוער ופועלים למען אחרים, סופגים ערכים שלא יוכלו לספוג בשום מקום אחר...
חבל שאתה משתמש במושגים כמו "מנודים" או מדבר בזלזול על כאלה שמסתובבים עם סנדלי שורש וחאקי, אין שום דבר רע בזה!
הכי גרוע זה לשפוט אנשים כאלה בלי שום סיבה הגיונית או מוצדקת.
לא מה פתאום פשוט קיצצו תקציבים לתנועות הנוער מה שמכריך את תנועת הצופים לסגור שבטים בעזרת השם נחזור בקרוב ונפתח כל תנועות הנוער ב1 בספטמבר שנת פעילות כרגיל