7 תשובות
אולי הם כן מרגישים אבל לא נראה לי שהם מרכזים רק בזה בזמן החיבוק :)
כן.... זה כל הקטע
עכשיו שאת אומרת ...
מרגישים כן אבל אני לא מתרכז בזה
כאילו בדרך כלל אני מתחבק עם ידידות טובות שלי, מגעיל אותי לחשוב על ידידה שלי מתוך חרמנות
כאילו בדרך כלל אני מתחבק עם ידידות טובות שלי, מגעיל אותי לחשוב על ידידה שלי מתוך חרמנות
לא מתייחס לזה
תלוי בגודל את יודעת
שאני מתחיל לחבק אז אני מרגיש לרגע ואז שוכח מזה לגמרי כי המטרה בחיבוק זה אהבה או ידידות ולא מיניות
אנונימי
באותו הנושא: