8 תשובות
כלבים זה חלק מהמשפחה זה עוד ילד. אני בטוחה שיהיה בסדר והם כל כך מתוקים!
היי תקשיב גדלתי עם כלבים קטנים, יורקשייר זה כלב עדין ומקסים אין לך מה לדאוג, תלמדו אותה לא לנשוך (פשוט אל תיתן לה לנשוך אותך) וגם כשהיא נושכת זה באמת לא כואב, זה ביסים קטנים כאלה של גור זה מתוך משחק, היא לא מנסה לתקוף אותך
שואל השאלה:
אני מבין את זה שהם חמודים וזה וכאילו זה חבר לכך החיים אבל הסיבה העיקרית שאני מפחד מכלבים זה פשוט שאני מפחד מהשיניים הגדולות שלהן ואיך הם נובחים..
לאלאלא ליורקשייר אין שיניים גדולות וזה לא כלב מאיים, זה כלב שבדרכ מסתדר במשפחות עם ילדים קטנים, פשוט תחפשו מדריכים לאילוף גורים ביוטיוב, תקנו לה צעצועים שהיא תוכל לנשוך אותם אחרת היא תנשך אתכם ואת הרהיטים, הכלב שלי פירק לי את כל הבית כשהיה גור אז זהירות
שואל השאלה:
אני כבר לא יודע מה מפחיד אותי, או שזה זה או זה או זה, אני מחפש תירוצים בשביל לברוח מהפחד שלי כמו דביל, אני מצד אחד רוצה את הכלבה הזאת בגלל שהיא נראית ממש חמודה בתמונות, אבל אלו רק תמונות.. מצד שני לא בגלל שאני תמיד אדחק את זה מהחיים שלי, אני מכיר את עצמי, אני אנסה לברוח מזה בכל דרך אפשרית. כל פעם שאני רואה כלב ברחוב אני עובר לצד השני של המדרכה בלי לחשוב פעמיים, אני רץ לצד השני, אבא שלי היה אומר לאמא שלי, זאת לא כזאת בעיה, הוא יסתדר, עד שיום אחד אני והוא הלכנו ממקדונלס והוא ראה אותי רץ לכביש, הוא עצר אותי ברגע האחרון ומכונית דרסה לי את כף הרגל, אם אבא שלי לא היה שם הייתי מת עכשיו, אני מבין שאני צריך להתעמת עם הפחד, זה פשוט קשה מדי.
יש לי כזאת, היא הכי מתוקה בעולם. אני בטוחה שתתאהב בה.
חחח פוחדת מכלבים אבל לא מסוסים?
בכל מקרה יורקשייר זה כלב קטן,אם הוא מביא כלב שהוא גור בתור התחלה הוא ינשך בגלל שגודלות להם השיינים (הנשיכות לא כואבות).
עם הזמן את תתרגלי ולא תפחדי, אין לך מה להיות בלחץ.
שואל השאלה:
סליחה שלא חילקתי לכולם פרחים, אפשר רק חמישה לשאלה, תודה לעונים.