27 תשובות
כן, זה חובה
בכלל לא
ממש לא
כן, את יכולה לקבל 3 שנים בכלא אם את מצהירה שאת לא אוהבת אנימה בפומבי
שואל השאלה:
^ביפן או בכללי? ומאיפה הבאת את השטויות האלה? אתה סתם ממציא
^ביפן או בכללי? ומאיפה הבאת את השטויות האלה? אתה סתם ממציא
אנונימית
זה חוק אמיתי באזורים מסוימים ביפן
ביפן
שואל השאלה:
אבל מותר לי לא לאהוב, פשוט אם אני לא צועקת את זה בציבור הכל בסדר לא?
אבל מותר לי לא לאהוב, פשוט אם אני לא צועקת את זה בציבור הכל בסדר לא?
אנונימית
לא קשור ללצעוק או לא לצעוק, אם את רק אומרת - את יכולה לקבל 3 שנים בכלא
שמעתי שהממשלה שלהם עוקבת אחרי טלפונים אז אולי הם יכולים לראות אם את נמצאת שם ומדברת על זה בטלפון
שואל השאלה:
איזה חוק דבילי חחח
מישהו צריך לבטל אותו (ראש הממשלה שלהם או משהו)
איזה חוק דבילי חחח
מישהו צריך לבטל אותו (ראש הממשלה שלהם או משהו)
אנונימית
כל כך נכון
תנסי להוביל מחאה
שואל השאלה:
אבל זה לא שאני לא אוהבת אנימה אני פשוט לא רואה
והדמויות ממש חמודות
אבל זה לא שאני לא אוהבת אנימה אני פשוט לא רואה
והדמויות ממש חמודות
אנונימית
רגע באמת האמנת לי כשרשמתי שאת יכולה לקבל על זה מאסר של 3 שנים?
שואל השאלה:
וטפ היית ציני??
אשכרה חיפשתי על זה באינטרנט חחח אני בוכהה
וטפ היית ציני??
אשכרה חיפשתי על זה באינטרנט חחח אני בוכהה
אנונימית
צחקתי בקול
את יכולה לא לאהוב
אני אוהבת את יפן ופחות מתחברת לאנימה
אני אוהבת את יפן ופחות מתחברת לאנימה
שואל השאלה:
חחח אופסי
רגע אז לא יקרה לי כלום אם אני אגיד שאני לא אוהבת אנימה ביפן?
חחח אופסי
רגע אז לא יקרה לי כלום אם אני אגיד שאני לא אוהבת אנימה ביפן?
אנונימית
לא, אין קשר, הרבה מאוד אנשים אוהבים את התרבות היפנית ולא בהכרח גם אנימה
שואל השאלה:
אוקיי תנקיו
אוקיי תנקיו
אנונימית
אגב הוא היה ציני, לא ישלחו מישהו לכלא אם הוא יצהיר שהוא לא אוהב אנימה, כל אחד ומה שהוא אוהב
אני אישית מאוד ממליצה לך לראות, אם את רוצה יש לי המלצות לתת לך :)
אני אישית מאוד ממליצה לך לראות, אם את רוצה יש לי המלצות לתת לך :)
מה? לא.
שואל השאלה:
^^אין לי בעיה לנסות לראות,
אני אשמח :)
^^אין לי בעיה לנסות לראות,
אני אשמח :)
אנונימית
לא, אין שום קשר
את לא חייבת אבל ממש מומלץ אני ממש ממליצה לך זה כיף ברמות והכרתי הרבה חברים משם
לא חייבת אבל זה יהיה אחלה
באותו הנושא: