התחברות
הרשמה
נכון שאני לא חייבת לאהוב אותו אם אני לא אוהבת אותו?
24 בינואר 2019, 19:22
לפתות בנים
התחלות
התאהבות
תשובה אחת
את לא חייבת כלום לאף אחד ובמיוחד לא אהבה
M
Moonlighter
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני רוצה לאהוב (חבר), אבל מצד שני אין לי את האומץ לאהוב?
האם זה נכון לדעתכם שאדם שלא אוהב את עצמו יכולים לאהוב אותו אחרים?
איך אני אגרום לילד מהשכבה שלי (שאני מאוהבת בו) לחבב אותי או, לאהוב אותי?
נכון כיף לראות את התוכנית לאהוב את אנה ?זה מלמד אותי אישית הרבה על אהבה
נכון אנשים היום אוהבים את מה שבטרנד לאהוב, ולא מה שהלב אומר לאהוב?
איך לגרום לכלב לאהוב אותי ולדעת שאני בן אדם טוב?
אני מרגישה שאני לא מסוגלת לאהוב כי אני מפחדת שלא יאהבו אותי
בגלל שאני בכוח דוחפת את עצמי לא לאהוב אותו נראלי פגעתי בו ...
נכון שזה כל כך קשה ומגעיל לאהוב מישהו שלא אוהב אותך?
דיי זה שאני אוהבת ספרים לא אומר שאני חייבת לאהוב את כל הספרים בעולם וכל שנה לקבל ספר שכבר יש לי כאפיקומן._. מישהו מעודד?
יש מישהו שאני אוהבת איך אני גורמת לו לאהוב אותי