6 תשובות
תתקלחי ולכי לישון קצת
"שיהיה לך יום מתוק כמו הערגלית - שמחתי לעזור!"
תשימי משחה מרגיעה
תתקלחי ושימי משחה להרגעת העור. אם זה ממשיך תקבעי פגישה עם רופא.
חח שמחתי חעזור יולו
תתקלחי זה יעזור
רם את יודעת שזה בגלל משהו עדיף שתלכי. לרופא עור, יכול להיות שיש לך אלרגיה למשהו אח סתם עור רגיש,
אנונימית
תנסי לא לגרד אפילו תגזרי ציפורניים כדי לא לשרוט את עצמך, תתקלחי תשני