12 תשובות
תחשבי על בצל
אל תבכי:)
מדוע את רוצה לבכות?
אני לא חושבת שזה קשור שפעם היית בוכה הרבה אבל למה כזה חשוב לך לבכות? אני הייתי מתה בשביל יכולת לא לבכות בריבים וכאלה
תקרבי את העיניים לבצל?
אם את רוצה לבכות ולשחרר שזה טוב תשמעי קצת שירים עצוהים יש מלא בתגית של שירים עצובים
אם בא לך להעלים אצ הבכי תראי משהו שמצחיק אותך, תמיד עוזר
בכי בתכלס ממש משחרר
תנסי בצל או שיר עצוב או מחשבות קשות
שואל השאלה:
לא יודעת בכי עוזר לי להתמודד עם הקשיים כאילו הוא החבר הכי טוב שלי... אין לי מישהו אחר חוץ מהקיר לשתף
אנונימית
אם את רוצה לבכות ולשחרר תשמעי שירים עצובים או שתחשבי על דברים עצובים לי זה תמיד עוזר לבכות ולשחרר את הכל אבל ממליצה לך בעיקר על שירים
אם את רוצה לדבר איתי אני תמיד פה ואת יכולה לבוא לפרטי :) אני יכולה להקשיב לך ולעזור לך
אם כך אז מי שאמר פה להשתמש בבצל טועה.
מי שאמר מוזיקה צודק!
מדוע?
מוזיקה היא שפת הלב. הלב מוציא רגשות, ואת רוצה לפרוק רגשות שזה טוב!! אז כן, השתמשי במוזיקה(:
על לא לא אל תנסי לחשוב כל דברים עצובים
זה רק ידכא אותך יותר ויוסיף למה שיש לך
תשמעי טיפה שירים עצובים שמבטאים את מה שאת מרגישה ותשחררי