5 תשובות
מבינה. זה קורה גם לי.
לפעמים הדמעות לא נועדו לצאת החוצה, פשוט תנסי להשתחרר בדרך אחרת...
תנסי לחשוב על משהו עצוב.. תנסי לחשוב על זה ממש וליצור מזה סיפור שיגרום לך לדמעות
תוציאי את זה החוצה דרך כתיבה או ציור
אולי תשמעי שיר עצוב. אני ממליצה על fix you
אם את רוצה לדבר איתי מוזמנת תמיד