10 תשובות
פינצ'ר וצ'יוואווה.
פאג סיני
יש לי כלבה קוראים לה שמש חח
היא:
חצי האסקי סיבירי
וחצי רועה גרמני (עם ככה כותבים חח)
היא:
חצי האסקי סיבירי
וחצי רועה גרמני (עם ככה כותבים חח)
ביגל
כן יש לי כלבה היא ממש חדר לידי, היא אשכנזייה ועיראקית
בולדוג הולנדי
אנונימית
לי לברדור מעורב עם גולדן
אין לי אבל לאנונימי שאמר שיש לו סיני מצויץ, הוא דיי מגעיל הסוג הזה אתה לא חושב? אפילו כשהוא גור הוא מכוער ונראה כאילו התפוצצה פצצה בחדר שהוא היה...
אנונימי
הוא ממש חמוד ואתה לא יכולה להגיד על כלבים מכוערים
אנונימית
ברור שאפשר, כמו שיש אנשים מכוערים זה לא קשור. את ראית תמונות? את ראית פעם את הכלב הזה?
אנונימי
באותו הנושא: