10 תשובות
אין לך ממה לפחד, כן זה מגיע לוואצפ אבל רוב הסיכויים שזה יגיע אליך קלושים, אני מציעה שפשוט תכבי את האפשרות במיקום באינסטגרם (כתבי לי אם את צריכה עזרה) וזהו.
אל תילחצי, אם שולחים לך הודעה תגידי ישר להורים ותדווחו למשטרה עם תדווחו הם לא יעשו לך כלום
שנייה מה זה בכלל הלוויתן הכחול?
אין לך מה להיות בלחץ.
אף אחד לא בטוח אם זה באמת חזר או שזה סתם ילדים בני 10 שמחפשים את מי להפחיד.
תיהי רגועה אם ישלחו לך הודעה פשוט תתקשרי ל105 תגידי להורים והכל יהיה בסדר.
הם לא ישלחו לך בוואצפ בטוח
אף אחד לא בטוח אם זה באמת חזר או שזה סתם ילדים בני 10 שמחפשים את מי להפחיד.
תיהי רגועה אם ישלחו לך הודעה פשוט תתקשרי ל105 תגידי להורים והכל יהיה בסדר.
הם לא ישלחו לך בוואצפ בטוח
לא. אל תדאגי. גם אני ככה היסטרית אל תעני להודעה תמחקי את הצאט של מי ששלח לך את זה... ונטו גם להפעיל פחד ולחץ באמת נראה לך שמישהו ברוסיה יבוא במיוחד בשביל דברים כאלו? הכל בסדר אל תדאגי ואם שולחים לך הודעה תתקשרי ל105.. למרות שהם אומרים שמלא ילדים בני עשר חושבים שזה מצחיקים תתעלמי. אין לך ממה לפחד הכל בסדר. אם את צריכה לדבר אם מישהו צוכךי לכתוב לי בפרטי...
אין לך ממה לפחד באמת זה סתם אנשים שאוהבים לעשות רע... אם יעשו משהו תערבו משטרה.
אין ממש מה להילחץ. הם בכלל מחו''ל ואם לגבי את המיקום שלך הם לא יוכלו לעשות שום דבר. אם הם שולחים לך הודעה פשוט אל תיכנסי לצ'אט ובמיוחד לא להיכנס לקישור. ואגב אני מתה שהם יפנו אליי כדי שאני אצחק עליהם כזה חחחחחחחחחח
סתם שטויות וחירבושים שזה חזר
זה דיי חרטא כי בישראל הם לא יכולים לעשות לך כלום
שואל השאלה:
תודה לכולם❤ פשוט אנשים מדברים עם זה השם שולחים דברים לדר רק ווב וזה.. אבל תודה ממש הרגעתם אותי חח
תודה לכולם❤ פשוט אנשים מדברים עם זה השם שולחים דברים לדר רק ווב וזה.. אבל תודה ממש הרגעתם אותי חח
באותו הנושא: