16 תשובות
לא וטוב שכך
לא
שואל השאלה:
וחסמת?
אסור לחסום
שואל השאלה:
למה אסור?
אני שלחתי להם בשביל להסתלבט והם סיננו\חסמו אותי
וכן שלח לי מישהו אחד וגרמתי לו להתחרט על הרגע שהוא כתב לי כי אני פשוט מציקה לו בכוונה
העלתי את זה גם לטיקטוק
שואל השאלה:
איך קוראים לך בטיקטוק באלי לראות :)
לא וטוב מאוד שככה
heehee0000
העלתי סרטון עם שיחה יותר מצחיקה אבל מחקו לי כמה פעמים כי אמרו שזה נוגד את החוקים של הטיקטוק ובולשיט כזה
יקירתי,

אני מבינה מדברייך כי נחשפת לאתגר הלוייתן הכחול, משחק רשת שעלול להיות מסוכן במידה ומשתתפים בו.
משערת כי חשיפה לתוכן מסוג זה עלולה לערער ואולי אף לגרום למצוקה מאוד גדולה.
יחד עם זאת, יש כמה צעדים שניתן לעשות במידה ומופנית אלייך שאלה כזו - והראשון שבהם הוא פנייה מיידית למוקד 105 - המטה להגנת קטינים ברשת שזמין 24/7.
בנוסף, במידה ומתעוררות שאלות נוספות או את חשה צורך בהקשבה והפגת החשש, מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו.
שם נוכל להעניק אוזן קשבת וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר
חברה שלי במישחק היא גרה ברוסיה!!! היא ביום ה2