התחברות
הרשמה
שאלה לבנות על טבליות אגיסטן
השתמשתי בזה היום פעם ראשונה והיה כתוב בהוראות להכניס הכי עמוק שאפשר, אז זה מה שעשיתי וזה כואב ושורף עד עכשיו
יכול להיות שהכנסתי עמוק מדי? זה אמור לכאוב ככה?
וזה בסדר שאני מרגישה את הטבלית בפנים?
13 ביולי 2020, 00:44
פטרייה בנרתיק
פטריה ואגינלית
פטריה
רפואה נשית
טבליות
אגיסטן
תשובה אחת
שואל השאלה:
עכשיו קלטתי שזה בכלל לא נכנס פנימה וזה מבצבץ מבחןץ
אוף
אנונימית
באותו הנושא:
יש כאן מישהי שהשתמשה בנרות אגיסטן ויכולה לעזור לי במשהו?
טרבמין טבליות זה נגד בחילות?
בבקשה דחוף! בנות שלקחו אגיסטן לנרתיק נרות
טבליות כביסה זה טעים?
טיפול לא תרופתי ב-OCD - האם אפשרי להיפתר מ-OCD ללא טבליות?
אם כתוב לי על כדורי שינה 2 טבליות כחצי שעה לפני השינה, זה אומר שאני צריכה לקחת 2 טבליות ברצף אחד אחרי השני?
מישהו יודע כמה זמן לוקח לכדור אגיסטן v להיספג?
כמה זמן משפיע רגיעון יום (טבליות) על ילדה בת 13
משחה של אגיסטן מעלימה חצ'קונים?
השפעתן של טבליות שמרי בירה - טבליות של שמרי בירה משמינות / מנפחות קצת? מישהו יודע על זה משהו?
שימוש באגיסטן בזמן מחזור - אם אני במהלך טיפול פטרייתי באגיסטן וקיבלתי מחזור עדיין להמשיך את הטיפול?