התחברות
הרשמה
אם אני רוצה מישהו שהוא אחלה והכל אבל אין לו חוש הומור בשיט מה אני עושה?
12 ביולי 2020, 18:03
הומור
3 תשובות
אין מה לעשות זה בסדר שהוא ככה...
ב
ביצה אחת ולשקשק
שלום עמית , תנסי לרדת ממנו
N
Nanik
אם את רוצה אותו תקבלי אותו כמו שהוא
ב
ביצה אחת ולשקשק
באותו הנושא:
לפני שנה עזבתי את המדיות החברתיות (אינסטגרם, טיקטוק) ועכשיו אני ממש רוצה לחזור לזה זה אחלה?
רק אני חושב שמיכל מצוב בסך הכל אחלה יוטיוברית?
היה לי היום טסט, הכל הלך אחלה אבל היו שתי תקלות: (תקראו בפירוט נוסף)
מה לעשות? יש לי ידיד שהוא אחלה ידיד והכל אבל הוא לא מפנים שאני לא טיפוס של שיחות קוליות.
הוא אחלה והכל אבל הוא בן 16 וחצי אני 17..
מה תגידו על מישהו שיש לו חברה כבר שנתיים, הוא אחלה בנאדם אבל יושב ומדבר עם חבר שלו על בנות אחרות שהוא היה רוצה *****?
יש מישהו שאנחנו בקטע כבר חודש והכל אחלה, אבל כששואלים אותי אם יש לי חבר מה אני אמורה לענות?
נכון אחלה שיר? תודו שהוא מלך
יש לי אחלה שיר מילים לחן הכל איך מתקדמים מכאן?
זה הגיוני שאני בת 14 ויש מישהו בן 18 ואני קצת דלוקה עליו? אנחנו מכירים והכל ויש לנו אחלה של זרימה ביחד
מישהו התחיל איתי באינסטגרם ואמרתי לו שהוא נשמע אחלה בן אדם אבל אני לא מחפשת קשר עכשיו. והבן אדם לא מרפה, מה אני עושה?