6 תשובות
לא הגיוני לשכוח ממנו
אנונימי
הגיוני אבל זה לא ילך
הוא פדופיל להתרחק מיד
אנונימי
אחותי בבקשה אל תעשי את זה לעצמך הוא בן 18 הוא הגיע לבגרות מסוימת שאת לא מודעת לרבע ממנה ותאמיני לי שהוא חושב על דברים שאת ממש לא מוכנה אליהם באמת בשביל עצמך תתרחקי אין לזה שום עתיד לדעתי.
בהצלחה
בהצלחה
ההפרש הגילאים שאפשר הוא 3 שנים ואני חושבת שאת קצת לא תביני אותו כי הוא במקום אחר בחיים ואת בת 14 למען השם אל תכנסי לדברים כאלה יש דברים שהוא ירצה ולא תוכלי לתת לו אותם או שתתני ותתחרטי על זה
תקשיבי מבחינתי זה סבבה לגמרי... זה כולה 4 שנים ואם זה טוב לשניכם אז באמת ש go for it... תעשי מה שבא לך ולא נראלי שסטיפס יעזור לך להחליט. אם אתם רוצים להיות ביחד, בהצלחה! אם לא לא! אבל זה לא עניין של אף 1 אחר במיוחד לא של אנשים שבחיים לא פגשת...
באותו הנושא: