12 תשובות
אין בעיה
עבודת אלילים
אנונימי
אין בעיה
איזו בעיה כבר יכולה להיות בו?
זה הסמל הדתי שלהם כמו שהמגן דוד הוא הסמל הדתי של היהודים והירח הוא הסמל הדתי של המוסלמים...
אני לא רואה בזה שום בעיה
זה הסמל הדתי שלהם כמו שהמגן דוד הוא הסמל הדתי של היהודים והירח הוא הסמל הדתי של המוסלמים...
אני לא רואה בזה שום בעיה
בתור יהודי דתי אתה לא יכול ללבוש כי זה עבודה זרה(זה סמל דת של דת שהיא לא היהדות)
התשובה בשאלה- זה של נוצרים
זהו סימן ההיכר של ימח שמו וזכרו של המתנצר שגרם לכל כך הרבה בעיות ליהודים. אז איך אפשר בכלל להגיד מה הבעיה בזה?!
זהו סימן ההיכר של ימח שמו וזכרו של המתנצר שגרם לכל כך הרבה בעיות ליהודים. אז איך אפשר בכלל להגיד מה הבעיה בזה?!
שואל השאלה:
אוקיי אפשר להרגיע אישה מסוכנת חח
אוקיי אפשר להרגיע אישה מסוכנת חח
אנונימי
עבודה זרה !
חחח זה לא היה בעצבים
סליחה אם זה היה נראה ככה
סליחה אם זה היה נראה ככה
אין שום בעיה כמו שלנו יש את מגן דוד להם יש את הצלב
לכל אלה שאומרים שאין בעיה
אתם פשוט מסכנים ואני מרחמת עליכם
אתם פשוט מסכנים ואני מרחמת עליכם
אנונימית
אין בעיה
פשוט לפי היהודות נראלי אסור לעשות צלב אז ליהודים יש בעיה
פשוט לפי היהודות נראלי אסור לעשות צלב אז ליהודים יש בעיה
אנונימית
באותו הנושא: