15 תשובות
יס
פרטנר
לצערי הוט
לצערי הוט
8 דקות
אני ממליץ לך לעבור לסלקום, אל תעשה כמו כולם ותעבור ליס
מניסיון, הם מצוינים
^יש לי יס וסלקום ממשתמש של מישהו, עדיף יס בסלקום תמיד יש בעיות אצלי ומלא דילאיי שזה מציק שרואים משהו בלייב
אנונימי
אני השתמשתי בשניהם ואני לא יודע יותר זול ויותר טוב לי בסלקום
הוט:(
אנונימית
פרטנר
yes (סטינג tv)
ובנוסף נטפליקס
יס