9 תשובות
צריך לדעת לאיזה מסיבות לצאת
זה מבאס כי כולם שם בני 12 בגלל זה יוצאים ל18 פלוס
שואל השאלה:
איך יוצאים ל18 פלוס אם אין 18
איך יוצאים ל18 פלוס אם אין 18
אנונימית
שואל השאלה:
ובלי לזייף תעודת זהות כי אין לי כסף חח
ובלי לזייף תעודת זהות כי אין לי כסף חח
אנונימית
נכנסים דרך מישהו שיש לו..חח
דרך אנשים שמכירים מסדרים איזה משהו ונכנסים וגם יש מקומות שיכניסו אותך בלי בעיה במיוחד בנות
ברור שזה פח ומביך
לא הייתי הולכת
לא הייתי הולכת
שואל השאלה:
אין לי ממש אנשים במקומות כאלה שאני מכירה ויכולים להכניס אותי
אין לי ממש אנשים במקומות כאלה שאני מכירה ויכולים להכניס אותי
אנונימית
אז זה בעיה, אבל יש מסיבות שהם רק 16+.
ואולי תנסי להכיר כמה, ככה תוכלי לדעת לפעם הבאה.
ואולי תנסי להכיר כמה, ככה תוכלי לדעת לפעם הבאה.
באותו הנושא: