התחברות הרשמה

אוקיי האם זה עושה אתכם אופטימיים או מבאס אתכם?

נשארו לנו ככל הנראה בהנחה שמסיימים ב30 ביוני
עוד 31 ימי לימוד, ובכללי 38 ימים עד אז. (חמישי שישי שיהיו לא החשבתי בגלל שבועות, ויש עוד 5 שבתות.)
23 במאי 2020, 22:36
אופטימיותמצב רוח    
3 תשובות
אופטימיים סוג של
שניצלית
סוף סוף:)
T
The rainbow
אופטימיים
ש
שמינסטית מיואשת
באותו הנושא:
גם אתכם מבאס שאלה לי לא ניצחה בכוכב הבא?
אוקיי חבר'ה סיפור הזוי אני צריך אתכם
אוקיי אני סוגשל גאון, עצלנים יקרים אשמח לשתף אתכם -
עד כמה זה היה מבאס אתכם מ1-10?
לא מבאס אתכם לחשוב שתמיד יהיו אנשים יפים, חכמים ומוצלחים יותר מכם?
מאחד עד עשר כמה הקורונה מבאסת אתכם?
מה מבאס אתכם עכשיו?
כשיש מסיבה ואין בה אוכל זה מבאס אתכם?
דבר אחד שמבאס אתכם בחיים והייתם רוצים לשנות אותו
אילו דברים הכי מבאסים אתכם?
מה הכי מבאס אתכם?