2 תשובות
שואל השאלה:
אני מנסה לרשום דרך משרד החינוך אבל כותב לי בחלון האינטרנט error!!!!
אני מנסה לרשום דרך משרד החינוך אבל כותב לי בחלון האינטרנט error!!!!
השאלה לא ברורה
איך אתה נרשם כאילו?
דרך בית הספר אם אתה היית אינטרני והיום אתה נבחן משנה
איך אתה נרשם כאילו?
דרך בית הספר אם אתה היית אינטרני והיום אתה נבחן משנה
באותו הנושא: