2 תשובות
שואל השאלה:
אני מנסה לרשום דרך משרד החינוך אבל כותב לי בחלון האינטרנט error!!!!
השאלה לא ברורה
איך אתה נרשם כאילו?
דרך בית הספר אם אתה היית אינטרני והיום אתה נבחן משנה