3 תשובות
לצחצח כמה פעמים בשבוע עם סודה לשתייה
לצחצח לפחות פעמיים ביום ולראות שאתה מגיע לכל המקומות הנכונים. אולי לחפש משחות שיניים שמלבינות ותעבור עם חוט דנטלי אחרי צחצוח
כתבתי בשאלות קודמות גם :
הלבנת שיניים אפשרית בבית באופן טבעי
לעשות עם חוט כל ערב / כמה פעמים בשבוע , ואז לצחצח שיניים כל בוקר ולילה
עם המשחה של קולגייט המלבינה ועם מברשת רגישה של קולגייט
לוותר על קפה ותה, זה גורם לצהוב בעיקר.
או לצחצח לאחר מכן לצחצח
כל משחה שרשום עליה שהיא מלבינה היא טובה!


לצחצח עם סודה לשתיה ולימון , לא מומלץ !

וגם אמרו על לשפשף את הבפנים של הקליפה של הבננה ולהשאיר 10 דק,
וזה מלבין ,אבל לא יודעת אם זה באמת