23 תשובות
לא :(
אני חסרת ביטחון מידי
אני חסרת ביטחון מידי
לא קשור לאומץ, אני פחות מתחברת לסגנון
כן
זה הסטייל שלי (:
אנונימית
פחות אהבתי שהיא שמה חולצה מעל חולצה אבל זה מגניב
לדעתי זה לא משהו מביך כל כך, לא צריך הרבה אומץ כדי ללבוש את זה, זה סטייל יפה. פחות הטעם שלי, אבל בגדואין בעיה לצאת עם זה
זה לא לוק "אמיץ"
רק את החולצה מתחת לא אהבתי אבל כל השאר מגניב הייתי לובשת
רק את החולצה מתחת לא אהבתי אבל כל השאר מגניב הייתי לובשת
איזה אומץ צריך בדיוק
לא הסגנון שלי.
כן אבל בלי החולצה הארוכה
זה לגמרי הסיגנון שלי
זה לגמרי הסיגנון שלי
האמת שלא כבר אי אפשר לשים משהו שונה בלי שישפטו אותך לצערי
אנונימית
תתלבשי איך שבאלך לי יש אומץ כי אני אוהבת להתלבש ככה
בלי החולצה הארוכה מתחת כן
זה מכוער
כן למה לא?
אם אני אוהבת את הסגנון אז ברור שכן
אם אני אוהבת את הסגנון אז ברור שכן
כן, רק בלי החולצה הארוכה
כן זה מושלם
אנונימית
כן, שמה פס על כולם
פעם הייתי יותר מתלבשת ככה בגלל הגוף שלי עכשיו אני יותר אוהבת אותו אז שמה בגדים קצת חשופים כאלו בטן וזה
פעם הייתי יותר מתלבשת ככה בגלל הגוף שלי עכשיו אני יותר אוהבת אותו אז שמה בגדים קצת חשופים כאלו בטן וזה
כן רק בלי החולצה למטה
הייתי הולכת רק בלי החולצה הזאת מתחת
כן אבל בעיה שאין לי כסף לזה, אם היה לי כל יום הייתי מתלבשת בסטייל הזה
באותו הנושא: