6 תשובות
כן ברור
כן ורק אני מציינת שיש גם קמחים שהם מנופים מראש
^ הם הרבה יותר יקרים..

ולשאלה- בטח שאפשר, אבל כדאי לשים אחכ במקרר כדי שלא יבואו אי אלו חיות נחמדות...
אבל לא עושים את זה בצנצנת
עושים בשקית ושמים במקפיא
כעיקרון המטרה דל ניפוי קמח זה כדי שאחרי שהוא שוכב כמה זמן לא יווצרו בו גושים/תולעים וחרקים... אבל אני יכולה לעשות ולשים במקפיא..