7 תשובות
עשית בשכל.
לא, זה לא דפוק בכלל, עשית משהו טוב. עשיתי אותו הדבר עם פרפר שאח שלי תפס ושם בקופסא.
עכבישים לא צריכים כמעט אוויר
ראיתי ניסוי שמישהו שם עכביש בוואקום והוא התנהג רגיל
ראיתי ניסוי שמישהו שם עכביש בוואקום והוא התנהג רגיל
כל עוד לא שחררת אותו בתוך הבית זה לגיטימי לגמרי
למה שהוא יבכה מזה ._.
למה שהוא יבכה מזה ._.
לא ממש
לא, עשית מעשה לגיטימי
לא, עשית משהו יפה.
ולא יצאת מוזרה בכלל, קרה לי עם פרפר ששיחררתי.
ולא יצאת מוזרה בכלל, קרה לי עם פרפר ששיחררתי.
באותו הנושא: