16 תשובות
לא באמת אכפת לי מזה
כן
זה לא משהו שאני משוויצה בו אבל אני גם לא מתסירה את העובדה שאני יהודיה
כן,איזה זכות זה!!
אין לי מה להיות גאה בזה, כמו שאין לי מה להיות גאה שאני אוהב גויאבות, זה פשוט משהו שאני.
אם אתם גאים ביהדות שלכם אין לי בעיה, אני פשוט לא מוצא בזה משהו שאני צריך להתגאות בו.
אם אתם גאים ביהדות שלכם אין לי בעיה, אני פשוט לא מוצא בזה משהו שאני צריך להתגאות בו.
אנונימי
כן, זה אומר שהקב"ה בחר בי.
הכי בעולם.
אנונימית
מאוד!
וואו לאנשים אסור להגיד שהם אישית לא רואים ביהדות משהו שהם גאים בו ושאין להם בעיה והם מבינים שבשביל אנשים אחרים זה אומר יותר...
ולפני שאתם אומרים מינוסים זה כי אני לא מסכים עם דעתך - אמרתי מה אני מרגיש, לא שאף אחד לא יכול להיות גאה ביהדות, רק שאני לא מרגיש את החיבור הזה.
ולפני שאתם אומרים מינוסים זה כי אני לא מסכים עם דעתך - אמרתי מה אני מרגיש, לא שאף אחד לא יכול להיות גאה ביהדות, רק שאני לא מרגיש את החיבור הזה.
אנונימי
כן!! זה גאווה יהודית,זה זכות!
אני גאה להיות עצמי, לא אוהב לשייך את עצמי לקבוצה מסויימת כמו דת או לאום כי זה מוריד מעצמי
כן
מאוד
הכי גאה שבעולםם!1!1!1!
לא.
אנונימית
באותו הנושא: