5 תשובות
מה מו מי
מי ראה את הסטורי את.ה יכול לראות באינסטגרם חח מי שצילם מסך וכל זה מה מו מי
^
איך קוראים לה האנגלית יש לי אייפון
איך קוראים לה האנגלית יש לי אייפון
אנונימית
ma mo mi נראלי
^
ניסיתי לא עובד
בקטעע שהיה לי את האפליקציה הזאתת ולפני כמה שבעות מחקתי אותה ובאלי עוד פעם אותה
ושכחתי איך קראו לזה
ניסיתי לא עובד
בקטעע שהיה לי את האפליקציה הזאתת ולפני כמה שבעות מחקתי אותה ובאלי עוד פעם אותה
ושכחתי איך קראו לזה
אנונימית
באותו הנושא: