9 תשובות
תלוי בכמה הזמתם?
אני בטוחה שהזמנתן פחות מ-150 אז כן ואפילו יותר ממה שצריך
שואל השאלה:
כל מה שהזמנו עלה בערך כמעט 100 ש"ח
אנונימית
זה תלוי כמה עלתה לכן הארוחה, בדרכ משאירים 10% מהמחיר של הארוחה.
אה אז זה סבבה
אחלה של טיפ
כן זה אפילו 5 שקל יותר
ממש לא 10% היה נהוג פעם היום כבר נהוג 15%
מה זה משנה ^
פירגנה בטיפ :/