3 תשובות
לפי מה שאני זוכר פעם עשו על זה איזה סיפור במאקו.. המשחק היה מסוכן או משהו
זה משחק שהתחיל ב2016 וחזר והפעם גם לישראל,
אנשים ששולחים לאנשים אחרים הודעות של "אתה רוצה משחק?" ואם עונים כן הם שולחים קישור למשחק, המשחק עם אתגרים של פגיעה עצמית שמובילה להתאבדות.
במשחק יש 50 משימות כל יום משימה יותר גרועה מהיום הקודם.
בסוף המשחק המשימה האחרונה היא להתאבד, אם לא תבצע את המשימה הם מאיימים שהם יפגעו בך ובמשפחה ויש להם גישה למיקום
אנשים ששולחים לאנשים אחרים הודעות של "אתה רוצה משחק?" ואם עונים כן הם שולחים קישור למשחק, המשחק עם אתגרים של פגיעה עצמית שמובילה להתאבדות.
במשחק יש 50 משימות כל יום משימה יותר גרועה מהיום הקודם.
בסוף המשחק המשימה האחרונה היא להתאבד, אם לא תבצע את המשימה הם מאיימים שהם יפגעו בך ובמשפחה ויש להם גישה למיקום
משחק מסוכן ממש ..
זה כל מיני אנשים שכותבים לך הודעה או באינסטגרם או בעוד מקומות שהם רוצים לשחק משחק .. בעיקרון הם אוספים פרטים של האנשים לפני שהם שולחים הודעה
ואם את אומרת שלא בא לך לשחק הם מאיימים על החיים של המשפחה שלך וגם על החיים שלך והם יגידו לך איפה את גרה ..
אם את מסכימה למשחק הם נותנים לך כל יום משימות כל יום עולים שלב יהיה ימים שאת תצתרכי לחרוט לוייתן על היד בשלב האחרון של המשחק הם אומרים לך לקפוץ מהבניין הכי קרוב לבית שלך משמע להתאבד
בלייב באינסטגרם
זה כל מיני אנשים שכותבים לך הודעה או באינסטגרם או בעוד מקומות שהם רוצים לשחק משחק .. בעיקרון הם אוספים פרטים של האנשים לפני שהם שולחים הודעה
ואם את אומרת שלא בא לך לשחק הם מאיימים על החיים של המשפחה שלך וגם על החיים שלך והם יגידו לך איפה את גרה ..
אם את מסכימה למשחק הם נותנים לך כל יום משימות כל יום עולים שלב יהיה ימים שאת תצתרכי לחרוט לוייתן על היד בשלב האחרון של המשחק הם אומרים לך לקפוץ מהבניין הכי קרוב לבית שלך משמע להתאבד
בלייב באינסטגרם
באותו הנושא: