9 תשובות
משחק רוסי ממש מסוכן
זה אנשים ששולחים לאנשים אחרים הודעות של "אתה רוצה משחק?" ואם עונים כן הם שולחים קישור למשחק, המשחק עם אתגרים של פגיעה עצמית שמובילה להתאבדות.
במשחק יש 50 משימות כל יום משימה יותר גרועה מהיום הקודם.
בסוף המשחק המשימה האחרונה היא להתאבד, אם לא תבצע את המשימה הם מאיימים שהם יפגעו בך ובמשפחה ויש להם גישה למיקום
במשחק יש 50 משימות כל יום משימה יותר גרועה מהיום הקודם.
בסוף המשחק המשימה האחרונה היא להתאבד, אם לא תבצע את המשימה הם מאיימים שהם יפגעו בך ובמשפחה ויש להם גישה למיקום
שואל השאלה:
אבל מה עושים במשחק הזה??
אבל מה עושים במשחק הזה??
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר להתחמק מזה?
איך אפשר להתחמק מזה?
אנונימית
רשמתי.משחק עם שלבים של פגיעה עצמית
סתם חרטא, משימות של ילדים משועממים שמנסים לנצל אותך ולשלוט עליך בשביל הכיף שלהם.
כמו כת פחות או יותר שהמטרה שלה היא "לטהר את האנושות" ושכל מי שמצטרף אליה יתאבד בסופו של דבר.
כמו כת פחות או יותר שהמטרה שלה היא "לטהר את האנושות" ושכל מי שמצטרף אליה יתאבד בסופו של דבר.
זה אתגר/משחק כזה שהמציאו ברוסיה והמשך של המשחק הוא 50 ימים, כל יום נותנים לך משימה אחרת, בתחילת המשחק זה משימות רגילות כאלה למשל: לאכול כפית כמון, לאכול קינמון ובהמשך המשחק המשימות נהפכות למפחידות ומוגזמות למשל: להתעורר באמצע הלילה ולראות סרט אימה, לחתוך על עצמך לוויתן, לשתות אקונומיקה, לא לדבר יום שלם וביום ה50 אומרים לך להתאבד
מה חרטא ידפוקים מאות אנשים מתו מזה
^כשאמרתי חרטא, לא התכוונתי חלילה שזה כאילו שטויות ושזה לא אמיתי, ואני מצטערת אם ככה זה יצא.
התכוונתי לכך שאלו אנשים שאין להם מה לעשות בחייהם ולכן הם מחליטים לגרום לאנשים אחרים לבצע משימות איומות. הם האנשים המטומטמים
התכוונתי לכך שאלו אנשים שאין להם מה לעשות בחייהם ולכן הם מחליטים לגרום לאנשים אחרים לבצע משימות איומות. הם האנשים המטומטמים
באותו הנושא: