5 תשובות
זה לא נורמלי לכי לרופא נשים דחוף
אני לא חושבת שכאבים ברמה כזאת הם נורמלים אבל אני לא רופאה, ואף אחד כאן לא רופא. כדאי שתפני לרופאת נשים ותתייעצי איתה לדעתי.
זה הגיוני שחזה יכאב בגלל ההורמונים והגדילה אבל אף פעם לא שמעתי שלמישהי היו כאבים כמו שאת מתארת.
זה נורמאלי כי זה תקופה שהחזה גדל אבל אם את מרגישה שזה ממש לא נסבל תדברי עם אמא שלך או שתלכי לרופא נשים
אנונימית
גם לי זה היה ככה בתקופה הזו... הלכתי לרופאה והיא אמרה לי את מה שאמרה... ממליצה לך ללכת :)
זה הגיוני באיזשהו מצב בגלל שהחזה שלך גודל כנראה אבל זה נשמע כאבים יותר ממה שאמור להיות.. אני ממליצה לך ללכת לרופאה, תרגישי טוב❤