אני רוצה להעביר את התמונות, הודעות ויומן שיחות. הורדתי לשני המכשירים Smart Switch, האפלקצ של סמסונג מטעמי נוחות, אבל נתקלתי בבעיות: 1. בשיאומי - לא מופיעה אופציה לקבל דאטה, אלא רק לשלוח. (זו הבעיה העיקרית, אני מניחה). 2. בגלקסי - כשאני מקישה על "שליחה", הטפלקצ מכבה ישר את הווי-פיי. (אני לא יודעת אם זה אמור לקרות, שכן הוא לא כיבה אותו בשיאומי, ולא זכור לי אם בעבר, כשהחלפתי בין סמסונג'ז, זה קרה).
מישהו יודע איך אפשר לטפל בזה, או לחליפון, באיזו אפליקציה נוספת אפשר להשתמש?