2 תשובות
את פשוט צריכה ללכת לקופת חולים .
ושם הם יבדקוו לך חם ויוציאו לך טופס שאת בריאה
ושם הם יבדקוו לך חם ויוציאו לך טופס שאת בריאה
אם עשית כבר בדיקת קורונה אז פשוט תלכי לרופא והוא פשוט יבדוק אותך
באותו הנושא: