2 תשובות
את פשוט צריכה ללכת לקופת חולים .
ושם הם יבדקוו לך חם ויוציאו לך טופס שאת בריאה
אם עשית כבר בדיקת קורונה אז פשוט תלכי לרופא והוא פשוט יבדוק אותך