4 תשובות
היה לי מצפון, לא הייתי נותן למישהי לבכות בגללי הייתי מנסה לשמח אותה , או שהייתי מתנצל
שואל השאלה:
שיט שכחתי לציין בת 15 טוב אני כותבת את השאלה מחדש כי שכחתי לציין דברים
שיט שכחתי לציין בת 15 טוב אני כותבת את השאלה מחדש כי שכחתי לציין דברים
אנונימית
כן כמובן, אני לא מתכוון לפגוע באף אחד. הייתי מסביר לה שאני לא אדם ששווה לבכות בגללו
שואל השאלה:
אם הבכי הוא כן מסיבה מסוימת של משהו שהיא עשתה אבל לקחתם את זה רחוק מידי עם הקללות למשל או עם העלבונות
אם הבכי הוא כן מסיבה מסוימת של משהו שהיא עשתה אבל לקחתם את זה רחוק מידי עם הקללות למשל או עם העלבונות
אנונימית
באותו הנושא: