7 תשובות
כי ילד בגיל העשרה עדיין לא גבר!
שמעי בגיל 20 לוקחים את כל מי שיש לו יום הוחדת לשיעןר ומסבירים דברים סודיים
שואל השאלה:
אבל אני כן גבר כל החברים שלי תמיד אומרים לי יואו איזה גבר אתה וזה
אבל אני כן גבר כל החברים שלי תמיד אומרים לי יואו איזה גבר אתה וזה
לדעתי מגיל 16 את בחורה^
אנונימית
אין לי מושג
כי הם עדיין לא בוגרים מספיק בשביל שנקרא להם גברים
כנל לגבי הבנות למרות שהן מתבגרות מוקדם יותר
כנל לגבי הבנות למרות שהן מתבגרות מוקדם יותר
ככה העולם עובד
אנונימי
באותו הנושא: