7 תשובות
זה לא כל כך אפשרי וזה לא בשליטתך
בגיל צעיר אפשר ללכת לרופא גדילה ולהתערב בגביהת הגוף אבל יש גיל מסויים שכבר אי אפשר
בת כמה את?
שואל השאלה:
12
אנונימית
אם את ממש ממש גבוהה ומפחדת לגבוהה עוד את יכולה ללכת לרופא והוא יראה לנכון להביא לך הורמונים מעכבי גדילה
אם קיבלת מחזור אז את לא תגבהי עוד הרבה
שואל השאלה:
אני 160
אנונימית
אני ארדוף את כל השאלות שתכתבי על זה כדי שתביני שזה פשוט לא בריא לך זה ממש מסוכן! רוצה דוגמא?
זה יכול לגרום לבעיות במחזור
זה יכול לגרום לך למצבי רוח בלתי נשלטים (הרבה בכי ועוד על דברים שלא צריך לבכות עליהם)
זה יכול לעוד הרבה דברים! בבקשה אל תעשי את זה! חברה שלי עושה את זה וזה פשוט עצוב להסתכל עליה ככה מהצד ושהיא פשוט לא מקשיבה לי וממשיכה בדרך המשוגעת שלה להישאר באותו גובה כי "זה הכי יפה", אני יכולה לחתום לשתיכם שעוד כמה שנים אתם תקלטו לאיזה צרה הכנסתם את עצמכן, באמת תקשיבי למה שאומרים לך זה רק בשבילך!