37 תשובות
יש אבל זה דברים שיפגעו בך ובבריאות שלך אז לא
שואל השאלה:
אממ לא מאוד אכפת לי...תגיד ליי^^
אממ לא מאוד אכפת לי...תגיד ליי^^
אנונימית
אל תעשי את זה זה יפגע בך...
שואל השאלה:
לא נורא...^
לא נורא...^
אנונימית
רגע בת כמה את?
שואל השאלה:
12
12
אנונימית
תקשיבי אל תעשי את זה
את יודעת את זה שיש סיכוי לא קטן למות מזה כן?
בבקשה אל תעשי את זה זה נורא מסוכן
וחוץ מזה שאפשר למות מזה גם כל הפנים והגוף שלך יראו מוזר ומכוער
זה כולה גובה
איזה גובה את בכלל?
את יודעת את זה שיש סיכוי לא קטן למות מזה כן?
בבקשה אל תעשי את זה זה נורא מסוכן
וחוץ מזה שאפשר למות מזה גם כל הפנים והגוף שלך יראו מוזר ומכוער
זה כולה גובה
איזה גובה את בכלל?
בבקשה אל תעשי את זה
שואל השאלה:
160...
160...
אנונימית
נו מה הבעיה פה??????
זה בסדר גמור
זה בסדר גמור
שואל השאלה:
בא לי להיות יותר נמוכה או באותו גובה...
בא לי להיות יותר נמוכה או באותו גובה...
אנונימית
חכי עכשיו את בקפיצת גובה עוד מעט זה יפסיק קצת...
אני לא מבין אותך יש לך גובה מושלם
אל תעשי את הדברים האלה
אני לא מבין אותך יש לך גובה מושלם
אל תעשי את הדברים האלה
שואל השאלה:
למה אבלל????
למה אבלל????
אנונימית
כי את יכולה למות מזה אולי...
את הורסת את הגוף שלך אל תעשי את זה
את הורסת את הגוף שלך אל תעשי את זה
שואל השאלה:
לא אכפת ליי
לא אכפת ליי
אנונימית
לא אכפת לך למות??????
שואל השאלה:
אני פשוט יודעת מתי אי צריכה להפסיק...
אני פשוט יודעת מתי אי צריכה להפסיק...
אנונימית
אל תנסי זה הורס את הגוף! חברה שלי גם עושה את זה כבר קרוב לשנה וזה פשוט מזעזע! אל תעשי את זה אחר כך תצטערי את רק בת 12 חבל...באמת תקשיבי למה שאומרים לך זה לא טוב ובריא לגוף אם את צריכה לגדול אז תתני לגוף שלך לגדול!
גם אם לא אכפת לך באמת זה רק לטובתך. אם את עדיין רוצה תקראי באינטרנט מה זה יכול לעשות לא בטוחה שעדיין תרצי:(
גם אם לא אכפת לך באמת זה רק לטובתך. אם את עדיין רוצה תקראי באינטרנט מה זה יכול לעשות לא בטוחה שעדיין תרצי:(
את תצטערי על זה אם תעשי את זה!!
ואת לא יודעת מתי להפסיק, אף אחת לא ידע מתי להפסיק
וכן יש כבר בנות שמתו מדברים כאלה
יש לך גובה מושלם אל תעשי את זה
ואת לא יודעת מתי להפסיק, אף אחת לא ידע מתי להפסיק
וכן יש כבר בנות שמתו מדברים כאלה
יש לך גובה מושלם אל תעשי את זה
שואל השאלה:
הגובה שלי נוראי...אני נראה לי אקנה כדורים לזה לול
הגובה שלי נוראי...אני נראה לי אקנה כדורים לזה לול
אנונימית
אל תקני כדורים בבקשה ממך את לא יודעת מה את עושה
ממש חבל לי עלייך רצינית
שואל השאלה:
לול מה כבר יקרה נו...
לול מה כבר יקרה נו...
אנונימית
את פוגעת בגוף שלך זה ממש מסוכן יכול להיות כל מיני דברים מסוכנים זה פוגע בהורמונים שמשוחררים ביחד עם ההורמוני גדילה. אם את ממש רוצה תלכי לרופא ותגידי לו את זה חבל, להיות בגיל 12 ו1.60 זה היה רק חלום בשבילי אני עכשיו בכיתה ח ובקושי 1.65
בנות גבוהות זה יפה מה יש לך
באמת אל תעשי את זה זה נורא מסוכן חוץ מזה שבנות גבוהות זה הכי מושך בשיא הכנות
תגמרי בבית חולים, תגרמי לגוף שלך להיות סופר לא בריא ואפילו תגיעי למצב שישפיע לך ממש על החיים ובעתיד תחשבי "בגלל גובה הרסתי לעצמי את החיים..."
בבקשה, זה סך הכל גובה, זה לא חשוב בכלל! את מוכנה להרוס לעצמך את החיים בשביל גובה? כשהחיים שלך יהרסו, גובה ממש לא יהיה משנה.
הגובה שלך ממש טוב דרך אגב, הלוואי עלי! פשוט תמשיכי בחיים ואל תהרסי אותם, אל תגרמי לעצמך להצטער על מה שעשית
בבקשה, זה סך הכל גובה, זה לא חשוב בכלל! את מוכנה להרוס לעצמך את החיים בשביל גובה? כשהחיים שלך יהרסו, גובה ממש לא יהיה משנה.
הגובה שלך ממש טוב דרך אגב, הלוואי עלי! פשוט תמשיכי בחיים ואל תהרסי אותם, אל תגרמי לעצמך להצטער על מה שעשית
כאילו מה יש לך את רוצה להיות מאושפזת לדפוק לעצמך את החיים ואולי גם למות רק בשביל גובה?
שואל השאלה:
החיים שלי גם ככה הרוסים...לא יכול להיות גרוע יותר...
החיים שלי גם ככה הרוסים...לא יכול להיות גרוע יותר...
אנונימית
שואל השאלה:
יאפ^^
יאפ^^
אנונימית
את סתם תהרסי את החיים שלך עוד יותר
כן יכול להיות גרוע יותר! להתאשפז רק בגלל מחשבה טיפשית של "אם אני אשאר באותו גובה לא יקרה לי כלום זה גובה ממש יפה מה יש לכם אני מוכנה לעשות הכל בשביל זה" זה סתם מעשה מטופש
סליחה שאני יוצאת עלייך פשוט ממש אכפת לי ממך למרות שאני לא מכירה אותך
שואל השאלה:
לא יקרה לי כלום אני מודעת לגוף שלי ושצריך להפסיק אני מפסיקהה
לא יקרה לי כלום אני מודעת לגוף שלי ושצריך להפסיק אני מפסיקהה
אנונימית
תאמיני לי, לא יודעים מתי להפסיק תמיד שחושבים על להפסיק רוצים רק עוד חודש, רק עוד חודש וקצת ובסוף כבר לא רוצים להפסיק. אני יודעת איך זה נראה מהצד זה מזעזע
סליחה אבל אי אפשר להגיד שהחיים שלך הרוסים. נשאר לך המון זמן למצוא תחביבים, חברים חדשים, עבודה, להקים משפחה... החיים שלך רק התחילו.
ואין נקודה שבה "צריך להפסיק", כבר על ההתחלה זה פוגע בך ממש ונוראי. בסוף השיער שלך ינשר, את בקושי תתפקדי, אפילו תאבדי את היכולת להוליד
ואין נקודה שבה "צריך להפסיק", כבר על ההתחלה זה פוגע בך ממש ונוראי. בסוף השיער שלך ינשר, את בקושי תתפקדי, אפילו תאבדי את היכולת להוליד
כל הבנות חשבו שהן יודעות מתי להפסיק.
אל תעשי את זה
אני לא מבין את רוצה להיות בבית חולים?
יש סיכוי גדול מאוד למות מזה בבקשה על תעשי את זה
את לא באמת יודעת מתי את צריכה להפסיק את רק חושבת ככה
זה באמת יכול להרוג אותך
רוצה לבוא לפרטי שאני יסביר לך?
אל תעשי את זה
אני לא מבין את רוצה להיות בבית חולים?
יש סיכוי גדול מאוד למות מזה בבקשה על תעשי את זה
את לא באמת יודעת מתי את צריכה להפסיק את רק חושבת ככה
זה באמת יכול להרוג אותך
רוצה לבוא לפרטי שאני יסביר לך?
באותו הנושא: