התחברות הרשמה

אם אני נגיד בדיכאון ואתחיל לקחת את הכדור ציפרלקס אז מה פתאום אהיה שמחה?

8 ביולי 2020, 23:33
כדוריםתרופותדיכאון    
4 תשובות
זה גורם לרוגע ולא לשמחה
פ
פסיכוטי
שואל השאלה:
אז עדין אשאר בדיכאון?
אנונימית
ממש לא
B
Beehive
שואל השאלה:
אז..?
אנונימית
באותו הנושא:
כדאי לי לקחת כדורים אם אני בדיכאון?
אם אני אתחיל לקחת כדורים נוגדי דיכאון
אפשר לקחת כדור לדיכאון וריטלין ביחד?
להמשיך להילחם בדיכאון ובחרדה שלי או לקחת כדורים פסיכיאטריים לזה שיעזרו לי?
האם כדאי לי לקחת כדורים נגד חרדה ודיכאון?
כדורי נוגדי דיכאון עם מרשם רוצה לקחת כי...
התחלתי לקחת כדורים נגד דיכאון...
כדאי לי לקחת כדורים נגד דיכאון?
יש אפשרות לקחת כדורים נגד דיכאון ללא מרשם רופא?
אני בדיכאון כבר כמה שבועות, ישלנו כדורים בבית לזה, לקחת?
אני רוצה לקחת כדורים נגד דיכאון אבל בלי שההורים ידעו איך לעשות את זה?