3 תשובות
עדיף לך לדבר איתו ולהגיד מה את מרגישה מאשר להחזיר
כי בדרך כלל שמחזירים זה לא עוזר
שואל השאלה:
אני אפילו לא באלי להגישו לו מה אני מרגישה, כי בטח יהיה לו את התירוצים שלו. לא עדיף שאני אתחיל להתרחק?
אנונימית
תדברי איתו שאת לא בקטע של משחקים ובדיוק מה שאת חושבת, אם ממשיך לתרץ ולהתנהג אותו דבר אין לך מה לעשות איתו וכל מה שיש זה להתרחק