אתמול חבר שלי ואני ממש רבנו והתעצבנו על ויכוח די שטותי. בקיצור אני מרגישה שהוא לוקח אותי כמובן מאליו
אם אני לא אדבר איתו לא אענה לו להודעות כמה ימים, איך זה יהיה? בת 18 ובן 22. אני פשוט רוצה להחזיר קצת את האהבה הוא לוקח אותי כמובן מאליו ובריבים לא אכפת לו ממני וזה מעצבן אותי. שנה פלוס ביחד.