13 תשובות
אין נזק, אנשים רוצים פרסום אין מה לעשות.
בהתחשב שאין נזק, אז השאלה לא סבירה.
כולנו הולכים למות בסופו של דבר לא משנה ממה
שואל השאלה:
אתם ראיתם כל הסרטון ואת כל העובדות?

אם לא - איך קבעתם שאין נזק?
אנונימי
תוכיח לי שיש נזק.
גלי 5 ג'י חלשים יותר מקרן אור וזה שיש מקרים של השפעת קרינה, אז לא חייב להאשים דווקא את הלא ידוע כי הכי קל להאשים אותו

https://www.youtube.com/watch?v=75pgqrz6kha&t=1s

זה פודקאסט שמארח בכיר ישראלי שעובד בחברת ה -5 ג'י שמסביר על כל התחום הזה.
אנונימי
אני מודע ליכולת, למטרה ולעוצמה של ה5g, למדתי את זה עם מרצים שמומחים באלקטרוניקה ופיסיקה.
לדעת כל מי שלמדתי איתו אין ל 5g שום השפעה שפוגעת בבני אדם או בבעלי חיים אחרים, לא יותר מל 4g או ל 3g. ואליהם לא התלוננתם נכון?
אכן נזק
^^ עליהם גם התלוננו בעבר. אבל כל פעם מנסים למצוא משהו חדש להיתפס עליו.
אין נזק, זו פשוט סיבה נוספת לשמאלנים לנסות להפיל את ביבי. במדינות שיש כבר לא בוצע שינוי בכמות המסורטנים או הקרינה לפי בדיקות.
שואל השאלה:
times square, מה קשור שמאלנים? הרב אמנון יצחק שליט"א (אחד מן המזהירים) ממש לא שמאלני, להפך, הוא מבקר אותם. הרב בכלל לא קשור לפוליטיקה...
אנונימי
times ^^
אני הכי ימני קיצוני שיש ואהבתי את ביבי

אבל בוז עליו עכשו.
אני חושב שה5g זו תהומלה של ביבי כדי להשתלט עלינו עם השבבים וביחד עם אנשי הלטאה הם ישתלטו על העולם