3 תשובות
אם לא הייתה טכנולוגיה היינו חיים חיים שקטים, נעימים, רגועים ויפים
כמו כל דבר אחר בעולם, טכנולוגיה גם טובה וגם רעה,
מצד אחד יש לנו הרבה יותר ידע והרבה יותר דרכים לתקשר בהן עם אנשים,
מצד שני רוב המידע שכתוב באינטרנט הוא שגוי או כתוב בצורה לא מספיק ברורה ואף מטעה, ואנחנו כבר לא יוצאים החוצה לראות עולם.
טכנולוגיה היא לא טובה ולא רעה, היא כלי. סכין מטבח הוא טכנולוגיה, אני יכול לחתוך איתו סלט טעים, אני יכול גם לרוץ איתו ברחוב ולתקוף אנשים אבל זה עדיין אותו סכין.
טכנולוגיה היא חלק מאוד קדום מהחיים האנושיים, אבותינו הקדמוניים פיתחו כלים עוד לפני שהמין שלנו עוד התפתח, ואני לא חושב שהיינו שורדים בלי טכנולוגיה. אבל אנחנו צריכים להשתמש בה בחכמה אחרת אנחנו נגיע למצב מאוד גרוע.