11 תשובות
כל כך
לא אם אומרים בדיבור , כן אם כותבים
עברית קשה שפה
זה מצחיק אותי
אבל בסדר מה זה משנה בקטנה
זה משגע אותי, יש לי בעיות של פרפקציוניסיטות כזאת
ששגיאות כתיב משגעות אותי ממש
זה מוזר שאתה כותב יושן במקום ישן
כן
בקטנה כזה;)
א''א לחנך את כל העולם... מה נעשה
מאוד אבל אני פשוט אתקן אותו...