11 תשובות
כל כך
לא אם אומרים בדיבור , כן אם כותבים
כן.
לא אכפת לי
עברית קשה שפה
זה מצחיק אותי
אבל בסדר מה זה משנה בקטנה
אבל בסדר מה זה משנה בקטנה
כןן
זה משגע אותי, יש לי בעיות של פרפקציוניסיטות כזאת
ששגיאות כתיב משגעות אותי ממש
זה מוזר שאתה כותב יושן במקום ישן
ששגיאות כתיב משגעות אותי ממש
זה מוזר שאתה כותב יושן במקום ישן
כן
בקטנה כזה;)
א''א לחנך את כל העולם... מה נעשה
בקטנה כזה;)
א''א לחנך את כל העולם... מה נעשה
לא כל כךך
מאוד אבל אני פשוט אתקן אותו...
באותו הנושא: